Kino Helios z nowym, dynamicznym cennikiem!

Image

„Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz” – pod takim hasłem sieć Helios promuje nowy system sprzedażowy w swoich kinach. Aby skorzystać z oferty i zaoszczędzić nawet do 5-8 złotych, wystarczy kupić bilet na kilka dni przed planowaną wizytą.

Helios rozpieszcza cenami miłośników dobrych filmów i fanów kinowej atmosfery. Poza znanym wcześniej Superwtorkiem, czyli wtorkowymi seansami w cenie 14,90 zł, czeka na widzów najnowsza oferta „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”, w ramach której najkorzystniejsze ceny biletów są dostępne na dzień lub co najmniej 3 dni (w zależności od kina) przed planowaną wizytą. To kinomani decydują, jaką kwotę chcą zaoszczędzić – kupując bilety wcześniej, oszczędzają więcej.

Atrakcyjny cennik dotyczy również uwielbianych przez widzów filmów familijnych. Sieć nie wyznacza ram: rodziny mogą być dwu, trzy, a nawet 10-osobowe, mogą być wielopokoleniowe, formalne lub nie. Każdy, kto będzie chciał zakupić bilet na seans familijny będzie mógł skorzystać z nowej oferty Heliosa.

Wprowadzając nowe ceny we wszystkich multipleksach, sieć zrezygnowała z rozróżnienia na bilety ulgowe i normalne. Ponadto filmy 2D i 3D także będzie można zobaczyć w tej samej cenie (w przypadku braku własnych okularów 3D, do biletów należy doliczyć 3 zł).

Szczegóły dotyczące nowego cennika obowiązującego w sieci kin Helios dostępne są na stronie www.helios.pl/noweceny oraz w zakładce „CENNIK” na lokalnych stronach kin. Do zobaczenia na filmowych seansach w supercenach!

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 49 kinami mającymi łącznie 277 ekranów i niemal 53 tysiące miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =