Atom w Stalowej Woli? Komisja sejmowa… się zastanowi…

  • Opublikowano: 13  Lutego  2026
  • Autor: kbm
  • Źródło: Fot.: Fb Lucjusz Nadbereżny
Atom w Stalowej Woli? Komisja sejmowa… się zastanowi…
  • Przejdź do komentarzy 121
  • Udostępnij

„Cierpliwie i konsekwentnie pracujemy nad uzyskaniem zgody na lokalizację SMR w Stalowej Woli”- napisał prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny. Czy starczy nam siły, cierpliwości i… poparcia, by nie odebrano nam marzeń na temat małego atomu?

Mamy tereny idealne pod atom, mamy wiele determinacji i partnera, Orlen Synthos, który konsekwentnie chce działać właśnie w Stalowej Woli. Tymczasem po raz drugi nie udało się przekonać Sejmowej Komisji Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa do pozytywnego zaopiniowania wniosku dotyczącego sprzedaży i wylesienia 305 ha gruntów pod budowę elektrowni jądrowej SMR.

Pierwsze posiedzenie w tej sprawie odbyło się w grudniu 2025 roku. Wówczas to posłowie negatywnie zaopiniowali wniosek samorządu o zgodę na wylesienie działki, na której Orlen Synthos Green Energy (OSGE) planuje budowę małego reaktora modułowego (SMR) w technologii BWRX-300 (wynik głosowania wyglądał następująco: 12 „za”, 17 „przeciw”, nikt nie wstrzymał się od głosu). Teraz też nic nie udało się zmienić. W trakcie obrad ogłoszono przerwę do kolejnego posiedzenia Sejmu. Powód? Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska (GDOŚ) Piotr Otawski poinformował, że prezydent Stalowej Woli nie przedstawił żadnych nowych materiałów od czasu wydania poprzedniej, negatywnej opinii. W związku z tym, że nic się nie zmieniło, decyzji też nie będzie, a sprawę odroczono.

- Stan faktyczny i prawny od ostatniego posiedzenia komisji w żaden sposób się nie zmienił. Jeśli prezydent Stalowej Woli posiada nowe dokumenty, prosimy o ich przedłożenie- powiedział Piotr Otawski.

Na prośbę Lucjusza Nadbereżnego przedstawiciel inwestora, dyrektor strategii i rozwoju OSGE Marcin Ciepliński złożył wyjaśnienia w kwestiach formalnych. Jak się dowiedzieliśmy Orlen Synthos pod uwagę bierze dwie działki w Stalowej Woli na nowej strefie. Elektrownia wraz z niezbędną infrastrukturą zajęłaby około 80 ha.

- Zakładamy, że proces postępowania środowiskowego doprowadzi nas do docelowej lokalizacji oraz pozwoli zweryfikować, czy teren ten spełnia wymagania planu lokalizacji obiektu jądrowego- powiedział Ciepliński.

Głos zabrała również przewodnicząca komisji Urszula Pasławska (PSL-TD), która wyraziła opinię, że strona rządowa nadal ma wątpliwości dotyczące wniosku. Poprosiła inwestora o dialog z GDOŚ i odroczyła obrady.

SMR-y to kompaktowe elektrownie jądrowe o mocy do 300 MWe, które powstają w modułach możliwych do seryjnej produkcji. Ich zaletą jest krótszy czas budowy, niższy koszt inwestycji i pasywne systemy bezpieczeństwa, które pozwalają na automatyczne, bezpieczne wyłączenie reaktora bez ingerencji człowieka. Reaktor BWRX-300 należy do dziesiątej generacji technologii BWR, rozwijanej od lat 60. XX wieku. To rozwiązanie sprawdzone, nowoczesne i zgodne z najwyższymi międzynarodowymi standardami bezpieczeństwa.

Hamowanie inwestycji w Stalowej Woli przez mieszkańców traktowane jest jako zamach na rozwój miasta. Niektórzy wręcz wskazują, że trudno jest przeforsować ten rozwój w niesprzyjających warunkach, przy dążeniu do przesunięcia inwestycji tak znaczących na inne tereny.

- Wierzę, że odpowiedzialny dialog i merytoryczne argumenty pozwolą nam osiągnąć porozumienie. To projekt, który otwiera przed Stalową Wolą i całym regionem ogromną szansę rozwoju gospodarczego i społecznego. Nowoczesna energetyka oparta na małym atomie to realne, wysokotechnologiczne inwestycje oraz atrakcyjne, dobrze płatne miejsca pracy dla specjalistów i młodych ludzi wiążących swoją przyszłość z naszym miastem. To impuls rozwojowy, który może stać się magnesem dla kolejnych nowoczesnych firm i partnerów biznesowych. Działamy, konsekwentnie, odpowiedzialnie i z myślą o przyszłości. Stalowa Wola- podsumował wszystko prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny.

Może lokalna opozycja pomogłaby w tym zakresie? Poprzednia władza umiała zawiązać dialog z ówczesnymi posłami i senatorami z PiS, walcząc o wielkie zadania dla Stalowej Woli. Czas na działania w nowej odsłonie!

Oceń artykuł
Aktualna Ocena: 5.0


Wasze komentarze (121)

Dodaj komentarz

20  Lutego  2026  19:02:07

~ola~jan vel ~taka prawda, nie ola, tylko z ~ola~jan vel ~taka prawda i jeszcze wieloma nickami ~taka prawda.

20  Lutego  2026  14:25:13

do mirek , czy tobie wszyscy komentatorzy prawicowi tylko z ,, taka prawda,, się kojarzą dziadku.

20  Lutego  2026  14:19:07

~ola~jan vel ~taka prawda, sami do siebie piszecie w jednej osobie i sami dyskutujecie i de-bili z siebie robicie.

20  Lutego  2026  12:08:53

Do jan, a skąd ty wiesz, że wszyscy Polacy zagłosują na PiS albo Konfederacje kto ci to powiedział i gdzie o tym słyszałeś. W Stalowej też jest kilku fanatyków którzy na koalicje 13 grudnia będą nie długo głosować.Najwążnejsza rzecz aby to dziadostwo jakie obecnie w Polsce mamy jak najszybciej się skończyło.

19  Lutego  2026  19:43:28

~jan vel ~taka prawda, powtarzam, oj głupi ty, głupi i do tego okradający podatnika i z jednym zgadzam się ~jan vel ~taka prawda- " fanatyk zawsze będzie użytecznym idi-tą.".

19  Lutego  2026  12:37:49

do mirek , mógł bym ci wymienić całą listę prawdziwych złodziei z KO [kało] tylko po co fanatyk zawsze będzie użytecznym idi-tą.

19  Lutego  2026  12:34:34

do mirek ,tak w czasie władzy PiS to rządzili złodzieje , defraudanci , malwersanci tak było bo tvn 24 co to powiedział oj głupi- utki ty głup-i utki. Jak PiS wróci do władzy lada dzień i będzie ścigał wszystkich polityków z koalicji 13 grudnia za złodziejstwa to też będziesz tu pisał o kradzieżach nierządu koalicji 13 grudnia. To jest zwyczajna propaganda polityczna aby w następnych wyborach do koryta się znowu załapać. Bo koalicja 13 grudnia dobrze wie , że Polacy złodziei nie lubią i liczą ,że koalicje 13 grudnia w następnych wyborach poprą.To jest typowe ścigać królika aby go nigdy nie złapać. Ale Polacy już się na to nie załapią bo dobrze wiedzą ,że z tym złodziejstwem to jedna wielka ściema i ewentualnie wszyscy zagłosują na PiS i KONFE.

18  Lutego  2026  22:56:33

~ada, mnie zarzucasz, że nie po Polsku piszę, a tu proszę co piszesz, cyt: " bo już nierząd kombinuje w większymi emeryturami.", co to znaczy "w większymi emeryturami", może miało być "z" zamiast "w", ale ja domyślam dlaczego ci się tak łapa trzęsie, boś jak zwykle schlany zas-rań-cu ~taka prawda i nie okradaj podatnika kre-ty-nie.

18  Lutego  2026  22:50:03

~ada, a czemuś głupiutka, cyt: "do mirek, teraz przy korycie siedzą kre -tyni z których śmieje się całą Polska.", a wcześniej siedzieli defraudanci, malwersanci i złodzieje, to którzy są gorsi.

18  Lutego  2026  12:48:24

do mirek, teraz przy korycie siedzą kre -tyni z których śmieje się całą Polska. Jeśli tobie uda się kiedykolwiek dostać pożyczkę a ja zadecyduję na co masz wydać swoją pożyczkę a ty się zgodzisz to potwierdzisz , że jesteś tylko użytecznym idi-tą. Niech ci pseudo polityczyny jak najszybciej odejdą od koryta bo już zadłużyli nas Polaków na bilion złotych tylko w ciągu 2 lat. Ale ty kre- tynie masz emeryturę i myślisz ,że bida nic ci nie zrobi, żebyś się nie przeliczył bo już nierząd kombinuje w większymi emeryturami.

18  Lutego  2026  12:41:13

do jureczek, populacja dzieci aluminiowych to w naszym mieście mamy dzięki szrekowi. A miedzianych nie ma bo nie działa u nas żadna firma z miedzią. Jak już szukasz miedziane dzieci to,POLKOWICE, LEGNICA. Chciałeś błysnąć swoją głupotą więc ci udowodniłem, że jesteś użytecznym kre -tynem.

18  Lutego  2026  12:24:00

Brawo- Śląsk słynie z Ołowianych Dzieci a Nadbereż zasłynie ze stworzenia populacji Dzieci Aluminiowych, Dzieci Miedzianych i Atomowych.
Rozwój rozwojem...ale bez zdrowych dzieci ten wózek daleko nie pojedzie... to jest zjazd w przepaść na przestrzenie 20 lat

18  Lutego  2026  12:23:58

Brawo- Śląsk słynie z Ołowianych Dzieci a Nadbereż zasłynie ze stworzenia populacji Dzieci Aluminiowych, Dzieci Miedzianych i Atomowych.
Rozwój rozwojem...ale bez zdrowych dzieci ten wózek daleko nie pojedzie... to jest zjazd w przepaść na przestrzenie 20 lat

18  Lutego  2026  12:23:56

Brawo- Śląsk słynie z Ołowianych Dzieci a Nadbereż zasłynie ze stworzenia populacji Dzieci Aluminiowych, Dzieci Miedzianych i Atomowych.
Rozwój rozwojem...ale bez zdrowych dzieci ten wózek daleko nie pojedzie... to jest zjazd w przepaść na przestrzenie 20 lat

18  Lutego  2026  12:23:54

Brawo- Śląsk słynie z Ołowianych Dzieci a Nadbereż zasłynie ze stworzenia populacji Dzieci Aluminiowych, Dzieci Miedzianych i Atomowych.
Rozwój rozwojem...ale bez zdrowych dzieci ten wózek daleko nie pojedzie... to jest zjazd w przepaść na przestrzenie 20 lat

18  Lutego  2026  12:23:51

Brawo- Śląsk słynie z Ołowianych Dzieci a Nadbereż zasłynie ze stworzenia populacji Dzieci Aluminiowych, Dzieci Miedzianych i Atomowych.
Rozwój rozwojem...ale bez zdrowych dzieci ten wózek daleko nie pojedzie... to jest zjazd w przepaść na przestrzenie 20 lat

18  Lutego  2026  12:23:49

Brawo- Śląsk słynie z Ołowianych Dzieci a Nadbereż zasłynie ze stworzenia populacji Dzieci Aluminiowych, Dzieci Miedzianych i Atomowych.
Rozwój rozwojem...ale bez zdrowych dzieci ten wózek daleko nie pojedzie... to jest zjazd w przepaść na przestrzenie 20 lat

17  Lutego  2026  22:33:44

~jabar, no może by tak tą kasę koreańczykom, albo amerykanom dać, już pisałem, tobie łuk starczy. Ja wierzę, że mamy na tyle rozsądku obecnie, że ta kasa będzie dobrze spożytkowana, nie tak ja to zrobił z poprzednią PiS. A tak po prawdzie to w tym wieku to mi to lata.

17  Lutego  2026  18:07:34

Jak nie atom, to HSW i SAFE a teraz kolejny przypał Nadbereźnego i spółki

W szeregach rywalizującej w II lidze Stali Stalowa Wola nie dzieje się dobrze. Piłkarze nie wykluczają strajku wynikającego z opóźnień w wypłatach wynagrodzeń - przekazał Szymon Janczyk z Weszlo.com.

17  Lutego  2026  17:59:27

Mirek a co my dostaniemy od KE za ten kredyt? Jaki sprzęt? Najpierw sobie wyprodukują a potem być może zaczną produkować innym. Tylko najpierw muszą wybudować fabryki. Ty wierzysz zachodnim politykom? Wszystkich pouczasz.

17  Lutego  2026  11:38:57

~jan vel ~taka prawda vel kre-tin raz piszesz pod ~jan, rza pod ~ewa, widzę że okradanie podatnika mas we krwi, u PiS-iorów wszystkie możliwości są dobre by grabić.

17  Lutego  2026  11:36:05

~jan vel ~taka prawda vel kre-tin, tobie id-ioto nic nie wytłumaczy, już ci napisał do jakiej głębokości sięgaj wykopy pod SMR ~Mieszkaniec, a ty nadal de-ila z siebie robisz. Akurat w miejscu gdzie proponujesz SMR to podnosi je poziom tego podziemnego zbiornika nawet do kilkunastu metrów i piszesz głąbie, miedzy Burdzami a Krawcami, czyli Krawde i Burdze trzeba wysiedlić bo kto będzie chciał tak blisko mieszkać, SmR to sobie w d ie zainstaluj, a jeśli chodzi o ilość wody w łęgu to wiara jest dla takiego id-io-ty jak ty, dla mnie liczą się prawdziwe realia i zasoby, a jakie obecnie one są to wiem. Już powodzie miesiąc temu wymyśliłeś gdzie brak śniegu, to nie rób więcej z siebie de-ila, albo Niedo-Rozwoja. Lepiej nie okradaj podatnika pisząc te id-io-tyzmy w godzinach pracy.

17  Lutego  2026  11:19:45

do stach, a kto ciebie lemi- ngu ma w opiece , że taki głup- iutki jesteś. Marzeniem wszystkich mieszkańców Stalowej jest aby takie spotkania z politykami PiS co miesiąc w naszym mieście były.

17  Lutego  2026  11:15:19

do mirek , czemu ty jesteś taki głu- piec gdyby było tak jak wypociłeś to nie było by dziś naszego miasta i starej huty. Bo powstało miasto i huta na wycince lasów puszczy sandomierskiej. A potem włączono do miasta wieś Pławo a zaczęło się wszystko od ulicy J.P.2. Po co te brednie bez przerwy ty produkujesz co myślisz , że nikt z mieszkańców Stalowej nie wie jak powstawało nasze miasto. Ty wszystko rozumiesz nie tak jak jest komentowałem nie dawno , że ten SMR powinien powstać przy rzece Łęg między Burdzami a Krawcami ale tam zrobimy zalew taki sam jak na Wilczej Wólce i będzie tam największy zbiornik retencyjny na Podkarpaciu z którego będzie ten SMR korzystał, chłodził się. Ale ty jak ten głu -piec zaraz wyskoczyłeś , że tam w tej rzece jest za mało wody. Więcej wiary bo jak do władzy wróci PiS to wszystko w Polsce zrobią.

16  Lutego  2026  22:23:32

~jabar, zapomniałem, swoje wojski to już mamy Terytorialsi inaczej WOT i an-drony Macierewicza.

16  Lutego  2026  22:18:50

~jabar, myślałem jednak że jesteś mądrzejszy, myliłem się i cyt: " My musimy mieś swoje wojska i wyposażenie takie jakie sobie zamarzymy" tak, tak, marzyć to możesz o niebieskich migdałach, na to trzeba mieć kasę to po pierwsze i nie pchać się w broń z II wojny światowej, a to obecnie to nasz priorytet, będzie po wojnie więcej złomy po polach i lasach, a tobie jak pisałem łuk dadzą.

16  Lutego  2026  22:06:40

Weber, Nadbereźny, Sagatowska, Sobieraj gdzie jesteście?
Pochwalcie się ile hal produkcyjnych HSW wybudowało za rzędów PiS i dlaczego kontrakty do Korei poszły zamiast w HSW Kraba produkować. 25 mld zł strat HSW i to lekko licząc.
K-9 zamówiono 364 sztuki z możliwością zwiększenia do 672 sztuk.
Co powiecie kłamcy z P I S?
Za Piłsudskiego pluton egzekucyjny byłby.

Od początku było wiadomo że środki z SAFE nie przepadną, ale głosowanie w Sejmie i weto Batyra potwierdzą że PiS i KONFA i Braun i Tadek Batyr człowiek Putina w Pałacu i czopek Trumpa przyjaciela Putina i Epsteina zboczeńca i Pedofila to Zdrajcy Polski.
Piłsudski by postawił pod pluton egzekucyjny wszystkich.

16  Lutego  2026  20:28:37

Mirek ameryki nie odkryłeś, ja umiem czytać, liczyć też. Czy zainteresowałeś się jakie to nacje w tej symulacji NATO brały udział i czyj był sprzęt? Ukraina to jeden organizm a NATO to zbieranina. My musimy mieś swoje wojska i wyposażenie takie jakie sobie zamarzymy a nie jewropa będzie nam narzucać. Tam nie ma planistów. I nie gadaj głupstw o ruskiej onucy bo to ty nią jesteś. To takie wasze hasło wywoławcze że jak ktoś jest przeciw to putin albo onuca . Wymyślcie coś sensownego. Tusk robi zabiegi? Ściemnia. Przez 8 lat zwinął połowę armii a gdzie ustawił linię obrony?

16  Lutego  2026  19:57:20

Dla jasności, nie wycinanie lasów, to nie znaczy że wcale nie można wycinać. Las po uzyskaniu wieku rębności należy wyciąć, ale natychmiast w to miejsce należy posadzić nowy. Lukrecjusz chce wyciąć pod zabudowę, a to jest zniszczenie struktury wierzchniej lasu czym traci struktura wszystkie swoje właściwości gromadzenia wody i jej filtracji. Opady z takiego terenu są odprowadzane do kanalizacji burzowej do rzeki i nie wsiąkają w ziemię uzupełniając ubytek wody dla miasta, zasoby wody nie odnawiają się jeśli przekroczy się granicę, a poza tym istnieje bardzo wielki prawdopodobieństwo zanieczyszczenia zasobów substancjami których nie da się usunąć.

16  Lutego  2026  18:07:01

Nadbereżny czy cię ktoś ma w opiece? Co Ty chlopie wyprawiasz , kogo Ty zapraszasz do Stalowej Woli ?
PIS , czyli kupę nieudaczników? Co na to Twoi sąsiedzi , nie widzę ,żeby Cie gorąco witali , czy pozdrawiali? Ta Sagatowska wyprowadzi Cię na manowce... Wspomnisz moje slowa , ale chyba będzie już za póżno.

16  Lutego  2026  18:06:59

Nadbereżny czy cię ktoś ma w opiece? Co Ty chlopie wyprawiasz , kogo Ty zapraszasz do Stalowej Woli ?
PIS , czyli kupę nieudaczników? Co na to Twoi sąsiedzi , nie widzę ,żeby Cie gorąco witali , czy pozdrawiali? Ta Sagatowska wyprowadzi Cię na manowce... Wspomnisz moje slowa , ale chyba będzie już za póżno.

16  Lutego  2026  18:06:55

Nadbereżny czy cię ktoś ma w opiece? Co Ty chlopie wyprawiasz , kogo Ty zapraszasz do Stalowej Woli ?
PIS , czyli kupę nieudaczników? Co na to Twoi sąsiedzi , nie widzę ,żeby Cie gorąco witali , czy pozdrawiali? Ta Sagatowska wyprowadzi Cię na manowce... Wspomnisz moje slowa , ale chyba będzie już za póżno.

16  Lutego  2026  15:57:34

Zbiornik wody podziemnej skąd Stalowa czerpie wodę znajduje się na głębokości od 33 do 43 metrów, tak są robione odwierty i z takich głębokości czerpiemy doskonałej jakości, jedną z najlepszych wód w Polsce dla Stalowej Woli, to bezcenny skarb odnawialny dzięki wierzchniej strukturze lasów i piasku, w niektórych rejonach już można dostać się do wody na głębokości 6 metrów. Lukrecjusz chce to zniszczyć niby dla dobra ludzi. Budowanie na tym terenie SMR-ów to zbrodnia na ludziach Stalowej Woli i na przyrodzie, samo wycinanie lasów nad tym zbiornikiem to już jest zbrodnią na przyrodzie.

16  Lutego  2026  15:51:12

PiS i KONFA i Braun i Tadek Batyr to Zdrajcy Polski i polskich interesów.
Działają na niekorzyść polskiej racji stanu nie popierając SAFE.

A SAFE i tak rząd weźmie pomimo weta Batyra. Ustawa nie dotyczy zgody na pożyczkę a reguł wydatkowania i warunkwości .

16  Lutego  2026  15:46:42

~jabar, jeszcze jedno ci powiem, bo nierozgarnięty jesteś, na manewry NATO-wskie w Estonii zaproszono z frontu żołnierzy Ukraińskich jako przeciwników wojsk NATO. Ukraińcy w ciągu jednego dnia rozbili 2 bataliony NATO-wców (batalion to od 300 do 800 żołnierzy) przy pomocy dronów, dowódcy NATO byli w szoku. Tak dziś wygląda nowoczesne pole walki, dziś gdyby Ukraina uderzyła na nas niewiele byśmy mieli do gadania, stąd zabiegi Tuska o unowocześnienie armii głąbie, ale ruskie onuce w Polsce tego nie rozumią.

16  Lutego  2026  15:08:05

Aby postawić te reaktory trzeba kopać 30 m wgłąb ziemi , tj. na głębokość odpowiadającą wysokości ok. 10 cio piętrowego wieżowca. Czy pan prezydent LN ma ekspertyzy jak będzie wyglądało zabezpieczenie Stalowej Woli w wodę. Żebyśmy nie wpadli z deszczu pod rynnę i mieli tańszy prąd ale braki w wodę.

16  Lutego  2026  15:07:55

Aby postawić te reaktory trzeba kopać 30 m wgłąb ziemi , tj. na głębokość odpowiadającą wysokości ok. 10 cio piętrowego wieżowca. Czy pan prezydent LN ma ekspertyzy jak będzie wyglądało zabezpieczenie Stalowej Woli w wodę. Żebyśmy nie wpadli z deszczu pod rynnę i mieli tańszy prąd ale braki w wodę.

16  Lutego  2026  15:06:10

~jabar, no wiem że nie jestem i nie byłem, ale jak ktoś pochwala tych co działają na szkodę kraju i nie pozwalają wzmocnić jego obronność, to znaczy że pochwala również tych co czyhają na ten kraj, a czyha tylko jak na razie Rosja, to jest ruska onucą, bo nawet Rosje rozumie, ale swoich to hańba.

16  Lutego  2026  14:21:56

mirek, cz ty jesteś świadomy że zamiast głowy nosisz wieszak na czapkę? Cóż to za określenie ruska onuca? Ty nawet onucą nie jesteś. Na ciebie nie ma określenia.

16  Lutego  2026  11:05:12

~jan vel ~taka prawda, a w 2027 roku budowę SMR-u w Stalowej Woli to będziesz widział jak świnia niebo kre-ty-nie.
~jabar, ruska onuco, mam pomysł, może ~jan vel ~taka prawda na czas ruchawki pożyczy ci swój pistolet 9x19, bo on i tak czmychnie za granicę.

16  Lutego  2026  10:59:12

~jabar, ruska onuco, ty jeszcze jesteś w wieku poborowym, jak pójdziesz w kamasze, to ci dadzą łuk i parę strzał byś się bronił, ja mogę ci dołożyć dubeltówkę z paroma nabojami, a "dzieciuk"~Ryk 12 dostanie procę i kieszeń kamieni jak te twoja onuca PZPR zablokowały kasę na zbrojenia z dozorcą dziewczynek Batyrem

16  Lutego  2026  10:51:28

~jan vel ~taka prawda, powiedz, czemuś taki głupi, kto ci tak nas-rał do tego łba, poczytaj sobie o tych SMR-ach, ile ich pracuje i gdzie, ile państw rozgląda się za SMR-ami i w jakiej to jest fazie projekcji i wykonania, ile potrzeba do tego wody i gdzie ty kre-ty-nie chcesz nad Łęgiem budować SMR-y, czy ty głąbie byłeś nad Łęgiem i widziałeś jaki jest przepływ wody. Poza tym, o czym kr-et-ynie piszesz, o tańszej energii z SMR-ów, ona w tej chwili jest droższa, a nie tańsza, poczytaj sobie na ten temat, a tak może wyliczył byś, w których państwach, ile zostało uruchomionych SMR-ów i w jakim otoczeniu kr-ety-nie. I nie okradaj podatnika bo energia będzie jeszcze droższa.

16  Lutego  2026  10:38:47

~jabar, hahaha, ubodło cię ruska onuco.

16  Lutego  2026  10:31:10

do mirek, gdyby ktokolwiek ciebie posłuchał to nic w naszym mieście byśmy nigdy nie robili i byli takim ciemnogrodem jak Tarnobrzeg.Jak to dobrze ,że ty nie masz nic do gadania w naszym mieście , cały świat idzie do przodu a ty tkwisz w czasach PZPR towarzyszu.

16  Lutego  2026  10:22:48

do mirek, po co pajacujesz bez przerwy i się kompromitujesz. Cała Polska się bije aby to u nich były te SMRy a już od roku 2027 u nas zaczniemy ten SMR budować ja ci to gwarantuję. Jeszcze nigdy się w niczym nie pomyliłem jak gwarantowałem mieszkańcom naszego miasta. A tak po prawdzie SMR y to nie są elektrownie atomowe to najbardziej bezpieczne wytwarzacze energii i ogrzewania mieszkań z 22 wieku. Oczywiście energia elektryczna będzie zaopatrywać wszystkie firmy w nowej strefie ekonomicznej i nie tylko w nowej. Budujcie ten SMR jak najbliżej rzeki Łęg aby tam były pewne dostawy wody do chłodzenia tego SMRa. Nasi mieszkańcy najwięcej skorzystają bo będą mieć tanie rachunki za prąd i ogrzewanie mieszkań. Tym bardziej , że strasznie podrożały rachunki zza ogrzewanie jak dostałem rozliczenie za 2025 rok to mnie zatkało a mieliśmy takie tanie państwo jak przy władzy był PiS.Pożyczają ci co teraz siedzą przy korycie w warszawce miliarady euro i liczą , że biedni Polacy te miliardy oddadzą już po 2030 roku, a kory-ciarze obecnie za te pożyczki kupują sobie Jachty. Czyli biedny Polak kupuje w ramach pożyczek bogatym Polakom siedzącym przy korycie bez przerwy majątek.

16  Lutego  2026  10:03:21

mirek, niech żyje twoja lewica

ale na Marsie

tobie już nie chwata rozumu na myślenie?

16  Lutego  2026  09:20:03

~kit
A któżby inny jak nie Szatan z Kwiatkowskiego, panujący w stalowej woli...

16  Lutego  2026  08:03:00

Wylesienie 305 ha lasów ??? To znaczy, ze trzeba by wyciąć 305 ha lasów? Nigdy się na to, nikt przy zdrowych zmysłach nie powinien zgodzić. 305 ha lasów wyciętych w okolicach Stalowej Woli ??? Szatański pomysł. Kto wpadł na takie rozwiązania?

16  Lutego  2026  07:47:36

Wcześniej piekło zamarznie niż będziemy mieli Elektrownię Atomową

16  Lutego  2026  00:14:04

~Ryk 12, ~jabar, widzę, że wy obaj oboma "rencami" byście podpisali porozumienie z ruskimi onucami, a to precz z komuną to masz rację, precz z PZPR- Polską Zjednoczoną Prawicą Rzeczpospolitej, zgadzam się, dołącz do tego jeszcze Batyra i Brauna.

15  Lutego  2026  22:39:26

Te psie qqorwy chca wytruc wszyskich mieszkancow

15  Lutego  2026  21:36:17

Ryk, ten gość co go wymieniłeś to wyznawca platformerski a oni myślą karnie . Tak jak im ideolog napisze. Jak mówi że planeta płonie to znaczy w ich rozumieniu że płonie. Klimat się zmienia to prawda, bo zawsze tak było, ale wcale nie znaczy że się ociepla.

15  Lutego  2026  20:55:38

Przypadkowo czytam wpis oznaczony "Neo", warto sprawdzić ubiegłoroczną inwestycję drogową a w zasadzie chodnikową w dwóch miejscach. Jedna to przy ulicy Jana Pawła II (od ulicy Piaskowej do wjazdu na teren cmentarza0 gdzie bardzo dobrej jakości nawierzchnię z kostki brukowej zastąpiono... asfaltem. Druga też inwestycja 'chodnikowa" przy ulicy Granicznej(od Biedronki do zjazdu przed wiaduktem, po prawej stronie!) Bardzo dobrej nawierzchni ciąg dla pieszych z kostki brukowej zastąpiony został w 3/4 szerokości, nawierzchnią asfaltową z pozostawieniem skrawka chodnika z kostką brukową! Komu to było potrzebne skoro wszystko było dobre? Przejaw ewidentnej niegospodarności.

15  Lutego  2026  20:33:23

a co to jest to SAFE? Ktoś z mądrych wyjaśni?

15  Lutego  2026  19:20:15

Maria Skłodowska-Curie została pochowana w 1934 r. w trumnie wyłożonej ołowiem o grubości ok. 2,5 mm, ponieważ jej ciało, ubrania i rzeczy osobiste były silnie skażone radem i polonem. Ołów miał zminimalizować emisję promieniowania gamma, ale szczątki pozostają radioaktywne do dzisiaj, co stwierdzono przy przenoszeniu ciała uczonej do paryskiego Panteonu. Wieloletni kontakt z materiałami radioaktywnymi doprowadził do napromieniowania tkanek uczonej, co wywołało białaczkę.
Lucjusz Nadbereżny naraża populację miasta i okolicznych miejscowości na śmiertelne ryzyko.
Panie czemuś nas pokarał tym bezmózgim kozim wypierdkiem?

15  Lutego  2026  18:58:01

Mirek,ty podpisalbys pewnie ten 'safe'# dobrze ze nasz prezydent ma inne zdanie#precz z komuna Mirek pamietaj!!!!!!!!!

15  Lutego  2026  18:51:30

Zaplanowaną tematykę spraw do rozeznania mamy obszerną. Poprosimy o wsparcie, aby prześwietlić wszystkie komórki administracji i "sklonowane " spółki, a także kwalifikacje fachowców.

15  Lutego  2026  18:03:55

A te teksty o nowych miejscach pracy jak odgrzewane kotlety już chyba nikt się na to nie nabiera …..:(

15  Lutego  2026  18:03:52

A te teksty o nowych miejscach pracy jak odgrzewane kotlety już chyba nikt się na to nie nabiera …..:(

15  Lutego  2026  18:03:50

A te teksty o nowych miejscach pracy jak odgrzewane kotlety już chyba nikt się na to nie nabiera …..:(

15  Lutego  2026  17:51:12

Nadbereżny widząc tyle negatywnych komentarzy na portalach i swoim profilu na fb zapewne zorganizuje w bibliotece tzw. konsultacje społeczne, a właściwie swój monolog, który potrwa 1,5h i dalej będzie robił swoje. SMRy - nierealne, nie w tym miejscu.

15  Lutego  2026  17:01:33

Kontrolerzy NIK sprawdzają miejskie inwestycje drogowe. Każdy mieszkaniec ma możliwość przekazania kontrolerom informacji na ten temat aby wyjaśnić wszystkie świństwa kudłatego.
Oj, trzęsą się galoty na Wolności i Kwiatkowskiego.

15  Lutego  2026  14:30:55

Edziu to pytanie do dzisiejszych rządzących. Pomyliłeś adresy. W dodatku twoje wywody o kaczy kuper rozbić. Jakie badania, kto je przeprowadzał, jakie poparcie, dla kogo? Ty tyle wiesz o SAFE co o przyszłości. Znaczy nic.

15  Lutego  2026  14:24:13

senior zastanów się co piszesz. Co ma miasto do szpitala, którym zarządza starosta? A jakbyś chciał odśnieżać miasto jak ciągle pada śnieg? A do SMR to miasto nie dorosło to tylko marzenia naszych urzędników. Takim SMR to i tak miasto by nie zarządzało bo to technologia z kosmosu.

15  Lutego  2026  13:45:59

Ta mięsista „gemba"wykrzywiona grymasem już przejawia nerwowe tiki, podobnie jak te czujne oczka...

15  Lutego  2026  12:57:45

Skoro jest kontrola Najwyższej Izby Kontroli(szkoda tylko dwóch lat że nie wpadła kontrola z MSWiA!) to warto byłoby się pochylić nad ważnymi z nieodległej przeszłości tematami które tak na prawdę nigdy nie były transparentne! Po pierwsze to "zatrudnienie' byłego prezesa Klubu Stali za... 1000 zł./m-c. To zostało odtrąbione na specjalnej konferencji prasowej. Było to nagłośnione jakie szczęście spotkało pana prezydenta, że za jedyne 1000 złotych znalazł fachowca. Miał otrzymywać podwyżkę wynagrodzenia w miarę postępów drużyny. Panie prezydencie, czy pan wiedział o tym, że b. prezes Wiesław S. był od samego początku zajmowania stanowiska równocześnie kierowcą autokaru wożącego po kraju zawodników? Jeżeli tak to czy pan go zatrudnił także w charakterze kierowcy? Przecież to była jaskrawa sprzeczność interesów spółki działającej za pieniądze z... budżetu miasta! Jak to było z wycieczką do Korei Południowej, kto panu ją sponsorował i po co pan tam poleciał? Jakie teraz z perspektywy czasu są efekty tamtej eskapady do jednego z państw Azji? Obiecywał pan dużo owoców a jakoś cicho o nich dlatego warto się zapytać! Może pan wyjaśni teraz po co był zatrudniony w urzędzie b. reprezentant polski w piłce kopanej Marek. C.? W jaki sposób pan pozyskał go do urzędu, ile nas to kosztowało i co on wniósł do lokalnej drużyny skoro wyleciała z I ligi?

15  Lutego  2026  12:53:44

No właśnie
Może ktoś coś o tej kontroli NIK na UM
Czyżby ciepły problem i cisza w eterze.

15  Lutego  2026  12:46:38

Czy robil sobie badania na glowe????

15  Lutego  2026  11:08:33

Z podstawowymi problemami miasto ma problem takimi jak szpital nie może sobie poradzić ,czy z odśnieżaniem miasta a co dopiero z elektrownią atomową górnolotne marzenia nie do realizacji.

15  Lutego  2026  10:47:00

Zejdźmy z obłoków na ziemię. Naparzamy się o coś co jest w sferze wirtualnym tylko marzeniem udającego zatroskanego sprawą nas wszystkich pana NL. Elektrownia atomowa będzie w Stalowej Woli gdy wróble będą ważyć po 1 kilogramie. To nie jest takie proste jak wycięcie kilkudziesięciu hektarów Puszczy Sandomierskiej. Lokalizacja, szereg uwarunkowań prawnych będą gwarantem, że na siłę ten pan nas nie uszczęśliwi. Znowu słychać w jego mowie o nowoczesności, nowych miejscach pracy dla dobrze wykształconych mieszkańców miasta... To jest ta magia którą stosuje nagminnie. Oczywistym jest, że słowa nie dotrzyma gdyby nawet się udało wybudować. Mamy przykład obecnie jak to znalazł "eksperta" w Jeleniej Górze do kierowania miejscowym ambulatorium. Jakakolwiek deklaracja skażona jest populizmem i niewiarygodnością. Zresztą dobrze byłoby aby dokonał podsumowania swoich "rządów" w zakresie tworzenia nowych miejsc pracy dla swoich wyborców. Ilu szczęśliwców znalazło dobrze płatną posadę dzięki jego zabiegom(wyłączamy UM, jednostki budżetowe miejskie czy spółki miejskie stworzone w tym czasie). Zastanawia mnie odporność na upieranie się przy braku argumentów. Skoro raz na posiedzeniu komisji sejmowej nie było dostatecznych argumentów to po co drugi raz stawiać to samo? Może lepiej porozmawialibyśmy o trwającej w UM kontroli NIK...?

15  Lutego  2026  09:44:48

Popieram jeden z wpisów o konieczności przeprowadzenia referendum lokalnego w sprawie tak istotnej dla nas wszystkich. Prezydent od dłuzszego czasu nie chodzi juz po ziemi a lewituje i dlatego uważa, że kazdy powinien robić to on chce a nawet spełniać jego fanaberie. Lepiej by nam było gdyby mniej w jego działaniu pustosłowia, zadęcia i pewności siebie. Cały czas idzie na rympał i myśli że nawet sejmową komisję uwiedzie częstotliwością pobytu w Warszawie.

15  Lutego  2026  09:38:43

~Taka Prawda i tu masz rację, energia jak na razie z takich reaktorów jest droższa od tych elektrowni opalanych gazem lub węglem, ale ma jeden plus, jak nic się nie stanie jest czystsza teoretycznie dla środowiska. Zasoby węgla, czy gazu są ograniczone i kiedyś należy pomyśleć o innych źródłach energii, ale wcześniej jest na wyciągnięcie ręki energia słońca i wiatru i w etapie przejściowym to trzeba wykorzystać, oraz magazynowanie. Jest na razie jedno ale w tym wszystkim, tak lobby węglowe, naftowe, gazowe są temu przeciwni ze względów finansowych, stracą zyski.

15  Lutego  2026  09:29:40

~Andrzej, faktycznie, bredziłeś przed snem o SAFE, albo po paru głębszych zakąszając sałatka.

15  Lutego  2026  08:13:33

Andrzej
Bredzisz
Jedź do Moskwy dostaniesz gratis pożyczkę i skrzynkę wódki że słoniną wędzoną na drogę.

15  Lutego  2026  07:57:36

Mamy nowoczesną Elektrownię tak obiecaną gdzie mieliśmy mieć tanią energię tanie ogrzewanie tanią ciepłą wodę ,I co mamy ???? wielkie duże G.... To samo będzie z reaktorem atomowym jeżeli by powstał .

15  Lutego  2026  07:57:34

Mamy nowoczesną Elektrownię tak obiecaną gdzie mieliśmy mieć tanią energię tanie ogrzewanie tanią ciepłą wodę ,I co mamy ???? wielkie duże G.... To samo będzie z reaktorem atomowym jeżeli by powstał .

15  Lutego  2026  07:50:19

Kluczowe jest pytanie czy wielki Pan Prezes (wiadomo jaki) wyraził na to zgodę. Jeśli tak to pomysł jest dobry heh.

14  Lutego  2026  23:53:42

skrót SAFE ,czyli Sałata Aferzystów Federalnych Europy. na wysoki procent, jeżeli na prawdę zależało by Europejczykom na bezpieczeństwie to taka pożyczka była by bez odsetek. a tak to jest kolejny raz polska uwiązana , szkoda że tacy ludzie jak politycy nie wiedzą co to niezależność ,bo niepodległość to już dawno zapomnieli niektórzy.

14  Lutego  2026  16:17:57

Przestańcie nie będzie żadnego reaktora, wieży, lotniska przez co najmniej 10 lat, to tylko lans, MSR-y są w powijakach, to jeszcze dobrze nie opanowana technologia, nikt na razie do tego się nie rwie.

14  Lutego  2026  14:19:35

~Jola
Podpisuję się pod Twoją koncepcją. Coś wspaniałego...

14  Lutego  2026  14:08:36

~Aaa
Możliwe, że masz rację, biorąc pod uwagę włodarzy, ich suwerena i taką kreaturę jak Ty, to musisz mieć rację. Zresztą Stalowa Wola nigdy nie była zapyziała, nie miała po prostu szczęścia do ludzi, którzy stanowili zapyziały element napływowy.

14  Lutego  2026  14:02:11

A Ja mam pytanie do Nadbereźnego, Webera, Sagatowskiej, Sobieraja co z HSW i środkami z pożyczki SAFE.
Dziwnie Wszyscy milczą razem ze związkami zawodowymi Solidarność a przecież dziesiątki miliardów z tych środków zostanie w Stalowej Woli.

A My Polacy i Polki róbmy wszystko żeby się naj najszybciej wzmocnić militarnie jak również nasz przemysł zbrojeniowy.

Bydło, zdradzieckie mordy jak mówił Jarek

Pluton egzekucyjny byłby za Piłsudskiego

Głupcy z PiS i KONFA, już takich mieliśmy w historii Polski i dobrze na tym nie wyszliśmy. Jedyna szansa na rozbudowanie polskiego przemysłu zbrojeniowego i rozwój technologii na długie dekady gwarantujące w porozumieniu z sojusznikami bezpieczeństwo Polski i Europy. Doraźne interesy partyjne i wyborcze przesłaniają cały obraz sytuacji i możliwe zagrożenie zewnętrzne.
Zdrajcy Polski bądź totalni głupcy i naiwniacy ale to się i tak sprowadza do wspólnego mianownika.

Jak ocenia Pani/Pan unijny program SAFE w ramach którego Polska ma uzyskać nisko oprocentowane pożyczki na sumę 44 mld euro, które mają być przeznaczone na wzmocnienie obronności kraju?" — tak dokładnie brzmiało pytanie, jakie pracowania SW Research zadała na zlecenie "Rzeczpospolitej" Polakom.

Wyniki sondażu były następujące:

45,4 proc. uczestników badania oceniło program SAFE pozytywnie,

21,8 proc. wyraziło negatywną opinię,

32,8 proc. ankietowanych nie potrafiło określić swojego stanowiska w tej kwestii.

14  Lutego  2026  13:39:27

Zapyziała stalowa wólka musi się rozwijać.Więc psy szczekają a karawana ma iść dalej

14  Lutego  2026  13:34:08

Jestem za TAK ! Reaktor jądrowy a nawet dwa niech zakopią na górce Rozwadowskiej !
Niech cała rodzina Nad.bereżnego świeci jądrowym przykładem w dzień i w nocy.

14  Lutego  2026  11:11:07

Zgadzam się jestem na TAK !!!

14  Lutego  2026  10:56:14

do studęt, z ciebie ,,studęt,, jak z koziej du py trąba ty nawet szkoły podstawowej nie skończyłeś.

14  Lutego  2026  08:52:36

Czy ten osobnik, znaczy się prezydent prowadził bądź prowadzi w tej materii jakieś konsultacje społeczne z mieszkańcami Stalowej Woli i okolic? Czy mieszkańcy, to tylko bierna chołota, którą zwykło się tak traktować, jakby służyła tylko jednemu celowi, pójścia do urny wyborczej, oddania głosu na funkcjonariusza PiS i na tym koniec. Zdaje się, że ów prezydent takie ma właśnie podejście. W tego rodzaju projektach powinno mieć swój udział społeczeństwo przede wszystkim, a także obiektywni opiniotwórczy eksperci. Dlaczego mieszkańcy stalowej i okolic nie mogą zająć stanowiska w tej sprawie chociażby w referendum? Czy w ogóle chcą czegoś podobnego w pobliżu swojego zamieszkania? Facet wszystko załatwia ponad głowami mieszkańców jednocześnie zapewniając, że to dla ich dobra. Dziękuję za takie dobro.

14  Lutego  2026  07:59:27

Atom to jest atom. Zapomnieliście juz o Czarnobylu? St.Wola i tak jako jedna z pierwszych zostanie zaatakowana przez ruskich. Jak walną w atom to nawet nie zdążycie ucieć.

14  Lutego  2026  04:19:28

NIC nie załatwił bo znowu pojechał nie przygotowany, z pustymi frazesami bez ekspertyz badań - takie załatwianie spraw "na gębę" to na konwencie pislamskim co najwyżej przejdzie

13  Lutego  2026  22:10:04

Portal investmap_pl pisze:

"Budowa pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej SMR w Stalowej Woli (woj. podkarpackie) utknęła w martwym punkcie. Sejmowa Komisja Ochrony Środowiska ponownie odmówiła zgody na sprzedaż i wylesienie ponad 300 hektarów gruntów, które prezydent miasta Lucjusz Nadbereżny chciał przeznaczyć pod inwestycję. Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska Piotr Otawski podkreślił, że od poprzedniego posiedzenia „stan faktyczny i prawny w żaden sposób się nie zmienił”, a prezydent nie dostarczył żadnych nowych dokumentów."

To jaka jest jakość tej pracy? smiech2

Pro tip: jak pójdzie ponownie z niczym to efekt będzie ten sam smiech2

Całe szczęście z takim stułategiem lasy mamy bezpieczne smiech2 smiech2

13  Lutego  2026  19:54:23

~mieszkaniec vel ~taka prawda, poprawiam, wycinkę1000 ha lasów popierałeś.

13  Lutego  2026  17:56:45

Będzie atom, jak Mańce stanie.

13  Lutego  2026  17:53:37

Temat atomu w pobliżu mojego miasta nie jest moim marzeniem, ani marzeniem większości mieszkańców stalowej woli i okolic. Więc Lucjusz Nadbereżny niech wypowiada się w swoim własnym imieniu i za samego siebie...

13  Lutego  2026  16:59:52

~mieszkaniec vel ~taka prawda, ty też popierałeś parking podziemny, wieżę, lotnisko dla Vipów stalowowolskich, wycinkę 100 ha lasów, kanał od Łęgu do atomy, fotowoltaikę, halę pod mikroprocesory, taki właz-du-pa z na-sra-nym łbem wszystko poprze by tylko przypodobać się i móc dalej okradać podatnika.

13  Lutego  2026  16:17:13

Popieram całkowicie tą budowę. Niech się rozwija nasze miasto , a komu się nie podoba niech się wyniesie do innego miasta lub na wieś

13  Lutego  2026  16:10:30

~tutejszy-id-iot, na ten reaktor który opisałem nie musisz czekać do 2027 roku.

13  Lutego  2026  16:08:18

~tutejszy i jeszcze PiS-or, wiadomo że id-iot ~tutejszy. Dla takiego id-ioty to jako reaktor jądrowy wystarczy dwie cegłówki i własne jąderka, reakcja będzie słyszana na całej Stalowej. Oj głupi ty, głupi ty pod kolejnym nickiem ~taka prawda i czemuś taki głupi.

13  Lutego  2026  15:30:03

dziadku Mirku , w twym wieku pilnuj bardziej swego "reaktora" i nie oddalaj sie zbytnio od łazienki czy tam "kaczki" bądz " basenu" aby w porę zdążyć.

13  Lutego  2026  14:58:10

~ewka vel ~taka prawda, nie mogę zrozumieć, niby podajesz się za wykształconego, używasz nicków, lekarz, doktor, mądry, inteligent, inżynier, Wódz, teżlekarz, uczony, ważny i wiele wiele niby mądrych, a taki głupi jesteś, jak to wytłumaczyć, w jednym pustym łbie jest "doktor Jekyll i pan Hyde", albo "niby mądry, a jednak id-iot".

13  Lutego  2026  14:43:20

Miała być fotowoltaika, przemianowano na atom, a kre-tyn-owi ~ewka vel ~taka prawda marzy sie już w 2027 roku, Id-iot, taka budowa to co najmniej za 10 lat, kto si tak w tym głupim łbie namieszał ~doktor-ku, uciekłeś z Wyszyńskiego i głupiejesz, nie wystarczy ci okradanie podatnika.

13  Lutego  2026  14:41:59

Co się stało, że poddańczo usłużny korektor tego portalu zdjął szlaban na nieprzychylne wpisy, Czyżby uznał, że nalezy dopuścić do głosu myślących, aby zbliżyć się do poziomu konkurencji ?

13  Lutego  2026  14:41:56

Co się stało, że poddańczo usłużny korektor tego portalu zdjął szlaban na nieprzychylne wpisy, Czyżby uznał, że nalezy dopuścić do głosu myślących, aby zbliżyć się do poziomu konkurencji ?

13  Lutego  2026  14:36:53

Jestem za.
Mieszkam 45 km od Stalowej Woli w linii prostej.
W przypadku działań wojennych prawdopodobieństwo uderzenia w SW wzrasta do 80 - 90 %.

13  Lutego  2026  14:07:51

Trzymam kciuki żeby się nie udało. Na szczęście to tylko kulfoniaste fantazje i lanse

13  Lutego  2026  13:38:45

STOP ATOMOWEJ ZAGŁADZIE NASZEGO MIASTA !

13  Lutego  2026  13:35:08

...by nie odebrano nam marzeń na temat małego atomu ....Komu się ten atom marzy ? Napewo nie mieszkańcom miasta ! Pamiętają Czarnobyl , pamiętają Fukushimę i nie chcą żyć w obliczu ciągłego zagrożenia ! Mamy w mieście zakłady zbrojeniowe które w razie konfliktu zbrojnego będą wraz z tym reaktorem celem pierwszego uderzenia agresora ! A to jest całkowita i natychmiastowa zagłada całego miasta !
Dlaczego inne miasta nie są zainteresowane postawieniem takiego reaktora u siebie i nie walczą o to z taką determinacja jak włodarz naszego miasta ?

13  Lutego  2026  13:34:29

z poradni na Wyszyńskiego zbiegł właśnie obłąkany pacjent ksywa "doktor" który oskarża normalnych, zdrowych na umyśle ludzi o własne choroby psychiczne

13  Lutego  2026  13:17:48

do ewka, polecam ci bardzo pilnie przychodnie na Wyszyńskiego bo bardzo potrzebujesz pomocy psychiatrów.

13  Lutego  2026  13:00:40

Jestem na Tak !

13  Lutego  2026  12:57:05

Rynkowe zasady są wtedy kiedy jest przetarg a w tym wypadku nie było i nie będzie.
Koperta już dawno temu poszła pod stołem.

13  Lutego  2026  12:55:36

Nie ma prawa. To zadłużenie nie przyniosło żadnych korzyści dla Miasta.
Doprowadził Miasto do upadku i ruiny finansowej.
Te środki jeżeli już to powinny być na rozwój przeznaczone. Tylko czy niedorozwój rozumie słowo rozwój.?
Środki miejskie to nie są jego prywatne środki. Niech tyłek ratuje sobie za środki od miękkiszona z Budapesztu z tajnych kont w kryptowalutach.

13  Lutego  2026  12:25:59

Nawet jeśli chodzi o środki na spłatę zadłużenia to ma do tego prawo. Podobnie jak OSG ma prawo zapłacić za tyle hektarow ile chcą. Nic wam do tego. Rynkowe zasady.

13  Lutego  2026  12:22:06

Nadbereźny powiedz prawdę
Tu chodzi o środki ze sprzedaży 300 ha i spłatę zadłużenia Miasta.
Po co kłamać cały czas.
PiS głosował przeciw SAFE między innymi dla HSW.
To tak wygląda dbanie o interes Miasta?
Veber też był przeciw?

13  Lutego  2026  11:44:55

Nie dla SMR, za blisko Miasta , za duże zagrożenie dla środowiska, mieszkańców, zasoby wodne do likwidacji i zanieczyszczenia w razie awarii na setki lat. Ponadto HSW i zakłady zbrojeniowe oraz możliwy atak rakietowy i koniec Miasta. Co najmniej 20 km od granic administracyjnych.

13  Lutego  2026  11:13:18

Damianek może się przyda do czegoś chociaż i pomoże Stalowej ? Wszak tak się chwalił, że mu zależy na mieście jak startował w wyborach. Gdzie jest polonistka Renia i dlaczego milczy w tak ważnym temacie dla miasta ? Zajmują się głupotami a w ważnych tematach kiedy trzeba pomóc miastu milczą.

13  Lutego  2026  11:03:04

do irek, ty masz mentalność takiego dziadersa co widzi tylko to co ma przed nosem. Ty się tylko martw o długi jakie ci robi warszawka bo tylko w ciągu 2 lat zapożyczyli ciebie na 600 miliardów złotych a PiS przez 8 lat swojej władzy tylko na 800 miliardów Polaków zadłużył.

13  Lutego  2026  10:58:55

Jak dostałam rozliczenie moich płatności za rok 2025 zwłaszcza za ogrzewanie to dwoma rękami się podpisuję aby te SMRy już od nowego roku 2027 pracowały na naszym terenie. Strasznie podrożał prąd i gaz i nie wiem czy Polacy te rachunki wytrzymają bo takiego dziadostwa i bagna jeszcze w Polsce nigdy nie było.

13  Lutego  2026  10:32:52

OSG chce zapłacić za 300 ha to dlaczego maja im nie sprzedać skoro uznali, że tyle potrzebują. To tak jak każda firma może zgłosić się do miasta z tym, że potrzebuję tyle i tyle hektarów i chce za nie zapłacić. Widocznie ktoś w OSG uznał, że potrzeba 300 ha.

13  Lutego  2026  10:29:28

Ale by kaski do UM wpadało z takiej elektrowni. Z 1000 osób nowych by można było zatrudnić.

13  Lutego  2026  10:20:13

Skoro wszystko ma zająć około 80ha to czemu ma być wylesione ponad 300ha? po drugie może zrównać z ziemią stare hale i pozostałości po starej hucie, których nikt ni używa i wykorzystać już zniszczone tereny zamiast niszczyć nowe!!?? Czy po prostu, ktoś nawalił długów i szuka pieniędzy?

13  Lutego  2026  09:40:06

Tylko skończony kre.tyn chciałby mieć 4 reaktory atomowe kilkanaście km od centrum swojego miasta aby narażać życie i zdrowie swoich dzieci i wnuków promieniowaniem jądrowym i ryzykiem eksplozji. Reaktor w Fukushimie też miał być super hiper bezpieczny.
Pomyślcie ludzie ile stracą na wartości wasze mieszkania, prywatne działki i domy położone s trefie atomowej? Kto przy zdrowych zmysłach przyjedzie tutaj aby założyć rodzinę w strefie promieniowania jądrowego i kupi od Was wasze mieszkanie czy dom?
Nadb.ereżny naprawdę chce zmienić Stalową Wolę w Upadłą Wolę.
STOP atomowi w Stalowej Woli !!!

Odpowiadasz użytkownikowi

1 + 2 =

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!

1 + 2 =

Pozostałe wiadomości

 

Chcesz przeczytać więcej?

Wyłącz Adblocka

Masz włączone blokowanie reklam, co uniemożliwia korzystanie z części treści w naszym serwisie. Wyłącz AdBlocka, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich materiałów.

Dziękujemy!

Opcje Adblocka znajdziesz w rozszerzeniach przeglądarki