Jeśli uważasz, że ulotki odeszły do lamusa, koniecznie przeczytaj ten artykuł!

Materiał zewnętrzny Image

Szeroko rozumiany marketing oraz działania promocyjne w ostatnich kilku latach przeżywają dość wyraźną rewolucję, idącą w stronę unowocześnienia takich praktyk. Wiele osób zakłada więc, że od teraz tradycyjne formy reklamy mogą powoli odchodzić do przysłowiowego lamusa. Czy to będzie dobre podejście? Zdecydowanie nie. I udowodnimy to w tym artykule, gdzie do tablicy bierzemy standardowe ulotki reklamowe. Kilkanaście lat wstecz ciężko było sobie wyobrazić marketing w dowolnej firmie bez takiego atrybutu. Czy dzisiaj ulotka nadal jest wartościowa? Oczywiście! Ale pod pewnymi warunkami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak z tego typu nośnika uzyskać wręcz maksimum jego potencjału. Zapisz nasze praktyczne porady.

Ogłaszanie końca ulotek reklamowych jest zdecydowanie przedwczesne

Często mówi się o tym, że papier przyjmie wszystko. Często też przedsiębiorstwa zobowiązane są do dopasowywania formy marketingu do własnej grupy docelowej. A są jeszcze osoby, które nie do końca odnajdują się w nowej, mocno scyfryzowanej rzeczywistości. I niekoniecznie muszą to być starsi potencjalni Klienci. Standardowe ulotki reklamowe potrafią świetnie docierać również do młodszych odbiorców. I oczywiście. Można tutaj powiedzieć, że treść ulotki z pewnością łatwo jest umieścić na stronie internetowej, w social mediach bądź też dedykowanej aplikacji na telefon. Ale w takich przypadkach warto powołać się na starą tezę, wspomnianą na początku tego artykułu. Bo papier przyjmuje naprawdę wszystko. Najróżniejsze restauracje, fastfoodowe sieciówki, markety, lokale usługowe – to tam nadal wykorzystuje się papierowe ulotki. I to z powodzeniem!

Zadbaj o odpowiednią prezentację i zwiększ skuteczność ulotek reklamowych

Jednak co warto zaznaczyć, sama obecność ulotek marketingowych w Twoim biznesie będzie bez dwóch zdań niewystarczająca do ogłoszenia sukcesu promocyjnego. Po stronie przedsiębiorców lub speców od promocji leży jeszcze odpowiednia prezentacja takiego nośnika. I tutaj z pomocą może przyjść chociażby sklep internetowy Veraco, który na stronie veraco.pl przedstawia ofertę własnych ekspozytorów. Wśród nich jedno, niezastąpione w wielu przypadkach rozwiązanie – stojak na ulotki reklamowe. Tak, to w tej chwili zdecydowanie najlepsza forma wspierania reklamy ulotkowej. Tym bardziej, jeżeli zdecydujesz się spersonalizować ekspozytor pod własną firmę i jeśli ustawisz go w dostępnym dla każdego potencjalnego Klienta miejscu. Tego typu rozwiązania sprawdzają się także podczas wspierania bieżącej sprzedaży. Posiadasz specjalne gazetki promocyjne i kupony rabatowe na kolejne zakupy? Kładąc je na stojaku po prostu zwiększasz szansę na zatrzymanie konsumenta bez konieczności wykonywania kolejnych zabiegów promocyjnych. Czy reklamowanie się poprzez ulotki bez odpowiedniej klasy stojaka będzie miało jeszcze sens? Dalecy jesteśmy od stwierdzenia, że w takim przypadku taka forma marketingowa się obroni. Aby ulotka była skuteczna, powinna być doskonale widoczna dla odbiorców.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =