Posty: 114
Dołączył: 29 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Jaga: biuro Avon w Stalowej miesci sie na ul. Okulickiego (pod wiaduktem). Mozesz tam nabyc kosmetyki ale nie obiecuje ze kupisz wszystkie, bo nie wszystkie mogą być w biurze. Nastepnym razem mozesz zamiast u konsultantki, zamowic kosmetyki prosto w biurze i bedziesz miala 100% gwarancji ze dojdą o czasie.
Nadal na przyszlosc polecam siebie ![]() |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
|
|
Posty: 451
Dołączył: 26 Lis 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Interesują mnie perfumy "Prowl" damskie. Jak są dostępne proszę o info tutaj, na pewno się po nie zgłoszę.
|
|
Posty: 1738
Dołączył: 26 Lip 2009r. Skąd: RMI Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Z tego co przeczytalem to pani JAGA jest oszustka bo sprzedaje cos co nie ma, a teraz sie boi ze jej negatywne oceny na allegro wystawia.
Pani J. jak mozna cos sprzedawac jak tego sie nie ma??? ![]() Jedni pija bo musza, Ja pije bo lubie, chyba ze tez juz ku.... musze!!!! |
|
Posty: 451
Dołączył: 26 Lis 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Jak jest się z Jeżowego to się zapewne nie zna takiego pojęcia jak pre-order czyli zamówienie od kogoś czegoś czego fizycznie ten ktoś nie ma. Jeżeli allegrowicz zaznacza taki stan rzeczy w aukcji to o co chodzi ? W czym jest problem ?
|
|
Posty: 255
Dołączył: 3 Lut 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Jeśli nie pasuje konsultantka można zmienić na inną po co ten krzyk. Sama możesz zostać konsultantką i sama składać zamówienia bezpośrednio w AVON.
Jak coś zawsze można zamawiać u mojej żony ;) Trochę więcej cyferek wklepie w zamówienie internetowe i będzie dobrze. PS zamówienie składane w poniedziałek jest realizowane w piątek raz tylko kurier nie dotarł na czas bo miał wypadek. Jeśli pisze Ci że nie będzie paczki to znaczy że nie złożyła zamówienia na czas. ![]() |
|
Posty: 1
Dołączył: 22 Cze 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Moja żona również zamawia w AVON i jeszcze nie zdażyło się żeby przesyłka nie dotarła. Zazwyczaj jest 2 dni przed terminem, ale czasami brakuje niektórych produktów. O brakach w magazynie konsultantka jest informowana zanim złoży zamówienie więc wystarczy skontaktować się z osobą która chciała dany produkt i niech podejmie decyzje czy zrezygnować z zamówienia. Wystarczy odrobina chęci do pracy i wszyscy będą zadowoleni, a przecież o to w tym wszystkim chodzi.
Proponuję zmienić konsultantkę na bardziej przejętą obowiązkami jakby co to są namiary: Katarzyna Zając e-mail. k.zajac1_(at)_o2.pl Nr tel. 508967601 Pozdrawiam. |
|