Posty: 781
Dołączył: 28 Sie 2007r. Skąd: z miasta rowerów Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Witajcie Ziomalki i Ziomale
![]() czy ktoś z was mógłby mi polecić jakiś dobry zakład, gdzie będę mógł fachowo i bezpiecznie podrasować dieselka? Errare humanum est. |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Errare humanum est. |
|
Posty: 282
Dołączył: 7 Lip 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
http://www.fabryka-mocy.com/
Skrobneli mi 1.9 tdi (130km) który po shamowaniu miał 145 km do 180 km, żadnych ubocznych skutków nie zauważyłem poza lepszym butem no i mniejszym splanaiem ok 0,5 l/100 km. |
|
Posty: 5029
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Mi podciągnęli kijanke w v techu z 90 na 130 koni.
Szukaj kogoś kto ma hamownię bo na gębe nie wierz nikomu w poprawe parametrów. W Ożarowie zostali przedstawicielem kingsoftu i mają hamownię. W Krakowie masz v-tech też dobra firma. A jak chcesz pewniaka szukaj oddziału Mastersa. "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 5
Dołączył: 20 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
CYTAT http://www.fabryka-mocy.com/ Skrobneli mi 1.9 tdi (130km) który po shamowaniu miał 145 km do 180 km, żadnych ubocznych skutków nie zauważyłem poza lepszym butem no i mniejszym splanaiem ok 0,5 l/100 km. Nie wprowadzaj ludzi w błąd ![]() Żadnych skutków ubocznych jeszcze nie zauwazyłeś, to tylko kwestia czasu kiedy dwumasa sie posypie ![]() A odnośnie spalania, to fizycznie jest to nie możliwe, żeby zwiększyć moc silnika a zmniejszyć jego spalanie ![]() |
|
Posty: 5029
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Lemon kwestia stylu jazdy.
Swoim dieslem spalałem 7-7,5 litra po zakupie. Po wzmocnieniu 6,5-7 a największa różnica w trasie. Po prostu szybciej przyśpieszam do żądanej prędkości i wtedy jadę na odpowiednim biegu i palę mniej. Na autostradzie tego nie zauważysz, ale na naszych drogach co rusz coś wyprzedzasz i jest różnica. "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 5
Dołączył: 20 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
CYTAT Lemon kwestia stylu jazdy.Swoim dieslem spalałem 7-7,5 litra po zakupie. Po wzmocnieniu 6,5-7 a największa różnica w trasie. Po prostu szybciej przyśpieszam do żądanej prędkości i wtedy jadę na odpowiednim biegu i palę mniej. Na autostradzie tego nie zauważysz, ale na naszych drogach co rusz coś wyprzedzasz i jest różnica. Owszem zgadza się, wszystko zależy od stylu jazdy. Ja jestem przyzwyczajony do benzynowych jednostek, dieslem nie osiągam takich wyników jak ludzie piszą ![]() Apropo tego, że Ci mniej teraz pali, to poprostu dostosowałeś swój styl do charakterystki silników wysokoprężnych do 2.5-2.75k rpm i następny bieg, wyżej nie ma sensu kręcić diesla. Prawda jest taka, że z diesla "wyścigówki" nie zrobisz ![]() |
|
Posty: 5029
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Zrobisz, kolega ściga się w górach bmw 1ką diesel i robi super czasy.
Kwestia ilości pieniędzy. btw kijanke krece po chipie pod 4 czesto "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 31
Dołączył: 5 Sie 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
www.tdi-tuning.pl polecam z tym że to Piaseczno!
TurboDymoMan lepszy od Chucka Norrisa! |
|
Posty: 101
Dołączył: 8 Wrz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
CYTAT [cytat]Prawda jest taka, że z diesla "wyścigówki" nie zrobisz ![]() no i tu można dyskutować... Wszystko zależy jaką gotówką dysponujesz i jakie wyniki chcesz osiągnąć. Zapożyczone z pewnego forum, dotyczy silnika 1.9 TDi Wynik 240-260km - 460nm - słupek silnika po kompleksowej przeróbce wzmacniajacej min dół od ARL góra z ASV - Turbo GT2260V z kolektorem customowym - FMIC z orurowaniem - wydech 2.5c" z DP 3" - pompa wtryskowa tzw. "11tka" z dodatkowymi zmianami - wtryskiwacze z koncówkami Fratelli Bosio Race 0,260 - sportowy filtr powietrza - duzy MAP-sensor - mocne sprzegło z kołem jednomasowym Przyspieszenie: 90% aut objeżdzasz na ulicy Koszt ponad 10tys Na tym samym forum można znaleźć jeszcze mocniejsze auta (300++KM, 500++ nm) (Żeby nie było, sam jestem zwolennikiem PB ![]() |
|
Posty: 32
Dołączył: 25 Maja 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
W Stw jeździ Toledo TDI ARL 150km z turbiną od 3.0tdi Q7 ma około 220km 430NM
|
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
niektórzy mnie rozwalają nie miał nigdy diesla a znawca nr 1,teksty typu dwumas się pospypie,będzie więcej palił żenada po samym chipie oczywiście właściwie wykonanym dwumas nie padnie no chyba że ktoś za bardzo z dołu koksu zapoda owszem,druga sprawa po samym chipie spalanie zawsze spada,taka jest prawda,niektórzy nigdy w to nie uwierzą...ale przecież nie muszą,co do wspomnianego Toledo rzeczywiście wymiata niedawno zgnoił a3 3.2tfsi 250Ps oczywiście mowa o benzynie,ale przecież z diesla wyścigówki nie zrobisz....hehhehehe
|
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
sztefen89 znalazłeś przeróbkę silnika 1.9tdi na pompie,silnik na PD dużo łatwiej i taniej skoksować na 210-240Ps,tym bardziej ARL czy BPX gdzie pompki siedzą ALki i Fmic fabryczny,wspomniane Toledo ma w zasadzie turbo od 3.0tdi,DP i program ot cały koszt
|
|
Posty: 5
Dołączył: 20 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Daniels, widze znawca tematu jesteś
![]() ![]() Jak to nazwałeś "właściwie wykonany dwumas", ciekawe w którym aucie mi teraz taki znajdziesz ?? Większość dwumas sypie się po 120kkm bez wirusa, a z wirusem to ile wytrzyma ? 70,90 kkm ??(BMW robi jeszcze względnie dobre dwumasy, ale to tylko kwestia czasu) Co do wspomnianego toledo i a3 to pamiętaj, że moc to nie wszystko... w zasadzie wszystko zależy od łącznika między kierowcnią a pedałami. |
|
Posty: 6
Dołączył: 4 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Z tego co wiem to Daniels ogarnia temat i zna sie na tym ,wiec wszytkie Twoje Teorie legły w gruzach. lemon77 ty to wogole wiesz wszytko lepiej. Poświecasz swój czas i kopiujesz coś bezmyślnie z innych forum. Czasy pompy sie już kończą a można powiedziec że już sie skończyły za czasów golfa III. Jaki jest sens dłubac ten silnik jak można swap-a zrobic na PD i miec samym programem na seryjnym T 190/390 wymienic T na takie jak ma w Toledo i 220/440 do osiągniecia. Dziwnym trafem miałem już kilka aut po programie i w żadnym nie wymieniałem dwumasu ani sprzegła. Jeśli jeździsz jak małolat (czytaj zawód "syn" ) to może i sie sypnie po 120tys. Co do łacznika jak Ty to łądnie nazwałeś to w toledo jest manual a A3 DSG wiec sam sobie odpowiedz czyja szkrzynia jest "szybsza".
|
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
lemon77 teoretyk na tym forum to ty,napisałem że w aucie po CHIPIE właściwie wykonanym nie poleci dwumas-czy.ze zrozumieniem,u mnie dwumas ma 320tys.nie wykazuje objawów zużycia,o mocy w moim silniku nie będę ci pisał bo i tak niewiele zapewne ci to powie ale bardzo podobnie jest u mnie jak we wspomnianym Toledo z STW,BMW czy AUDI czy VW nie robi dwumasy muszę cie rozczarować,dwumasę robi z reguły SACHS lub LUK dwóch wiodących producentów...nabijają tylko logo danej marki,prośba:lemon77 nie pisz już o rzeczach których nie masz do końca pojęcie
![]() |
|
Posty: 5
Dołączył: 20 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Widze i tutaj "kolesiostwo" zawitało
![]() Daniels jak mniemam to Krissss to Twój kumpel c'nie ? Daniels, oczywistą sprawą jest, że producent samochodów nie robi dwumas tylko nabija swoje logo, ale myślałem, że skoro jesteś tak obeznany w temacie to tłumaczyć Ci tego nie trzeba. Co do Twojej dwumasy, to masz pewnie samochód z początku tego tysiąc lecia ![]() Krissss, nie wymieniałeś sprzęgła ani dwumasy bo pewnie przebiegi małe zrobiłeś tymi samochodami... Tak tak, już przewiduje Twoje wypowiedzi, że robisz 50kkm i więcej rocznie, tylko czekam, aż to napiszesz ![]() Co do zmiany biegu, i co z tego, że jest DSG?? Automat w trybie sport będzie Ci ciągnął do odcinki praktycznie (na temat automatów mało wiem, dlatego asekuracyjnie się wypowiadam na podstawie tych automatów to jeździłem), a jak znasz przebieg momentu u siebie to wiesz kiedy zmienić bieg, żeby nie tracić cennych sekund. Jak chcesz sie ścigać na ćwiartke to raczej nie moc jest ważna a moment... A i jeszcze jedno Panowie "specjaliści"... jak wytłumaczycie, że w sportach motorowych jednak używane są silniki benzynowe a nie dieslowskie ?? (F1, rajdy, drift i inne) Wszystkie sportowe/wyścigowe samochody mają silniki benzynowe znawcy tematu ![]() |
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
lemon77 dobrze dajesz,mam pytanie słyszałeś o LE Mans? z jakim silnikiem audi wygrało ostatnie 4 sezony?
![]() a słyszałś żeby dwumas padł po tych przebiegach co piszesz w :AWX,AVF,BUK,BPX,ARL??? |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
dokladnie audi zabilo klina innym producentom na samym poczatku jak w le mans dali diesla
![]() ![]() ![]() |
|
Posty: 5029
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Lemon ale widzisz u nas swego czasu był puchar torowy vw golfa w dieslu, w dakarze orginalnym nie tym pseudo w Ameryce też diesle królowały. W wyścigach długodystansowym w tym w le mans od lat diesle królują. Jedyna dziedzina gdzie nie mają sensu to rajdy ale to ze względu na charakterystykę silnika i pancerność skrzyń biegów, aczkolwiek w niektórych krajach śmigają puchary markowe
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Jagi a jaki to dieselek jest do podkręcenia?
|
|
Posty: 6
Dołączył: 4 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
Z przebiegami to nie trafiłeś. Nie będe Ci pisał ile bo i tak nie uwierzysz
![]() |
|
Posty: 11
Dołączył: 23 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: ![]() |
|
![]() |
|
gdzie się tacy ludzie rodzą jak lemon?,czytam twoje wypociny to pękam ze śmiechu,wg ciebie spalanie po chipie zawsze wzrasta,bo to technicznie niemożliwe? chłopie czym ty jeździsz? o tych wmumasach nie wspomne,piszesz takie kretyństwa że głowa boli,z nowymi dislami masz do czynienia chyba na forach internetowych wyczytujesz farmazony i powielasz i tniesz przy tym kozaczka
![]() ![]() |
|