Witam!
Posiadam Na Sprzedaż Audi A6C6 3.0 TDI (BMK)
Dane Techniczne:
VIN - WAUZZZ4F96N035922
Data Pierwszej Rejestracji - 05.07.2005
Silnik - 3.0 TDI 225km (Oznaczenie silnika BMK)
Napęd - QUATTRO (4x4, Stały)
Paliwo - Diesel
Przebieg - 340k km
Skrzynia Biegów - Automatyczna, 6 stopniowa (Tiptronic)
Typ Nadwozia - Sedan
Posiada Hak Na Kluczyk, Obecnie Zdemontowany, Na życzenie Mogę Zamontować
Data Następnego Przeglądu - 24.07.2025
Ubezpieczenie - Opłacone do 13.04.2026 (czyli jeszcze 10 miesięcy)
Do Samochodu Dorzucam Komplet Felg Z Oponami Zimowymi
Przeze mnie został zrobiony serwis tj.
Tarcze i Klocki, Przód i Tył Zimmerman Sport
Nowe Opony Letnie Bridgestone Turanza 6 (245/40/R18) DOT 0524
Regeneracja Felg Sline 18'
Silniczek Klap Wirowych Kolektora Ssącego, Uszczelka oraz 2 Cięgna
Filtry, Olej wymienione bedą 24.06.2025r. (Castrol Edge)
Wymiana Płynu Chłodniczego, Płukanie Liqui Moly oraz Wodą Demineralizowaną
Nowe Wycieraczki Bosch Aerotwin
Nowe Biksenony (Osram), Żarówki Do Jazdy Dziennej (Osram), Postojówki
Nowe Oświetlenie Led Wnętrza (Żarówki) Opticon
Nowe Przeguby Zewnętrzne (Całość, Nie Same Gumy)
Nowy Akumulator Moll
Ozonacja Klimatyzacji
Wszystkie Wyżej Wymienione Elementy Zostały Serwisowane Od Października Tamtego Roku, Czyli Od Czasu Kiedy Posiadam Samochód. Opony I Hamulce Mają Zrobione Po 2-3k km.
Olej Oraz Filtry Będą Całkowicie Świeże Od Dnia 24.06.2025r.
Na Wszystkie W.W. Elementy Posiadam Paragony, Faktury Oraz Zdjęcia Części.
Od Poprzedniego Własciciela Dostałem Informacje, Iż były Zrobione Naprawy tj.
Olej W Skrzyni Wymieniony W 2022r. Według Tego Co Pisał Mi Poprzedni Własciciel
Rozrząd Był Robiony Przy 270k km Razem Z Pompą i Paskiem
Wymienione Świece Żarowe
Wyczyszczony Kolektor
Całe Zawieszenie Wymienione W 2022 (Podczas Sprawdzania Przeze Mnie Auta Podczas Zakupu Amortyzatory Miały Po 82%, Nowe Mają W Okolicach 85%)
Dołożony Sprzęt USB, Bluetooth, Porty USB Do Ładowania Oraz Dodatkowe Gniazdo Zapalniczki
Obecnie W Samochodzie Do Zrobienia Jest:
Czujnik Temperatury
Trzeba Zakodować Silniczek Klap Kolektora (Tego, Który Był Wymieniony) Ponieważ Od Czasu Do Czasu Pojawia Się Check (Byłem U Mechanika Na Kontroli, Klapy Chodzą 0-100%, Auto Ma Full Moc, Nic Oprócz Tego, Że Czasem Się Zaświeci Mu Nie Jest)
Podsufitka Odchodzi
Schowek Szybko Opada, Trzeba Wymienić Silniczek W Schowku (Zweryfikowałem To)
Niebawem Olej W Skrzyni Do Wymiany
Posiadam Opinię Rzeczoznawcy, Którą Zamówiłem Przed Zakupem (Oczywiście Dam Do Wglądu Dla Nowego Własciciela). Został Sprawdzony Lakier, Szyby, Zawieszenie, Podwozie, Nadwozie, Wyposażenie, Jazda Próbna ITD.
Zachęcam Do Osobistego Zweryfikowania Stanu Pojazdu Np. Na Stacji kontroli Pojazdów, Poprzez Portal GOV-SprawdzPojazd.pl, U Dowolnego Mechanika Bądź korzystając Z Własnych Umiejętności.
PO WIĘCEJ ZDJĘĆ ZAPRASZAM DO WIADOMOŚCI PRYWATNEJ SMS BĄDŹ WHATS'UP!